Υπουργείο Δημόσιας Τάξης & ΠτΠ

Group 1332

Τον Ιούνιο του 2012, η κατάσταση στον τομέα της δημόσιας ασφάλειας στην Ελλάδα ήταν εξαιρετικά προβληματική :

  • Οι δείκτες εγκληματικότητας ήταν υψηλοί , ενώ αντίθετα ήταν χαμηλό το αίσθημα ασφάλειας των πολιτών.
  • Τα φαινόμενα βίας κατά τη διάρκεια των διαδηλώσεων και οι ταραχές αποτελούσαν μόνιμο φαινόμενο, που “αμαύρωνε” την εικόνα της χώρας και τη δυσφημούσε στο εξωτερικό.
  • Εξαιτίας της ανεπαρκούς αστυνόμευσης των συνόρων μας, το φαινόμενο της παράνομης μετανάστευσης είχε λάβει ανεξέλεγκτες διαστάσεις δημιουργώντας κατάσταση παρακμής τόσο στο Κέντρο της Αθήνας, όσο και σε άλλα αστικά κέντρα.
  • Η Ελλάδα ήταν απολύτως εκτεθειμένη απέναντι στους Ευρωπαίους εταίρους ως προς την ικανότητά της να εφαρμόσει τα σχέδια τα οποία είχαμε υποβάλλει για τη μετανάστευση.

 

Μπροστά στην κατάσταση που είχε διαμορφωθεί, αναλάβαμε συγκεκριμένες πρωτοβουλίες, σε θεσμικό κι επιχειρησιακό επίπεδο, που μέσα σε δύο χρόνια μας επέτρεψαν να αντιστρέψουμε την κατάσταση και να πετύχουμε σημαντικά αποτελέσματα:

  • Ενισχύσαμε το αίσθημα ασφάλειας του πολίτη.
  • Αντιμετωπίσαμε αποτελεσματικότερα την παράνομη μετανάστευση.
  • Σταθήκαμε με αποφασιστικότητα απέναντι στα φαινόμενα ταραχών και βίας, που αμαύρωναν την εικόνα της χώρας.
  • Επαναπροσδιορίσαμε το ρόλο του Υπουργείου. Δημιουργήσαμε το κατάλληλο θεσμικό πλαίσιο για τη δημιουργία μιας ευέλικτης και αποτελεσματικής Αστυνομίας.
  • Εκσυγχρονίσαμε το μοντέλο λειτουργίας της Πολιτικής Προστασίας. Θέσαμε στην υπηρεσία του κοινωνικού συνόλου μια καλύτερη Πυροσβεστική.

 

Με το έργο και την προσπάθειά μας, βάλαμε ισχυρές βάσεις για να νιώθουν οι πολίτες ασφαλείς, δημιουργώντας ένα σταθερό και ασφαλές περιβάλλον για την οικονομική ανάπτυξη της χώρας μας.

1. Αντιμετώπιση της εγκληματικότητας

 

Πετύχαμε σημαντική βελτίωση στη Δημόσια Ασφάλεια και στην καταπολέμηση της εγκληματικότητας. 

Σε σχέση με το 2012, το 2013 πετύχαμε να μειωθούν:
• οι ληστείες 17,9%,
• οι κλοπές – διαρρήξεις 15,2%
• οι κλοπές τροχοφόρων 7,6%.
• στα πάσης φύσεως αδικήματα κατά της ιδιοκτησίας παρατηρείται μεσοσταθμικά μία ποσοστιαία μείωση 13,6%.

Σε σχέση με το 2013, το πρώτο 4μηνο του 2014 πετύχαμε:
• Σε επίπεδο Επικράτειας, οι ληστείες καταγράφουν περαιτέρω μείωση 20,4%
• Στην Αττική, η μείωση ξεπερνά το 21,3%.
• Ανάλογες ήταν οι μειώσεις και στα ποσοστά των κλοπών–διαρρήξεων, οι οποίες στην επικράτεια καταγράφουν ποσοστό μείωσης άνω του 11%.

Αντιμετώπιση της εγκληματικότητας

Η δολοφονία του Παύλου Φύσσα το 2013 από τη Χρυσή Αυγή στάθηκε ο καταλύτης για την πρωτοβουλία μας να συγκεντρώσουμε τις δικογραφίες για τις δεκάδες διάσπαρτες εκκρεμείς υποθέσεις της Χρυσής Αυγής και να διαβιβάσουμε τον ενιαίο φάκελο των 32 δικογραφιών με αξιόποινες πράξεις μελών-υποστηρικτών της Χρυσής Αυγής στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου, προκειμένου να κινηθούν οι εκ του νόμου προβλεπόμενες διαδικασίες.

Τότε ξεκίνησε η δικαστική διερεύνηση των πράξεων που εξετάστηκαν πλέον υπό το πρίσμα της τέλεσης του αδικήματος της εγκληματικής οργάνωσης, με κορύφωση την ιστορική απόφαση του Εφετείου Κακουργημάτων Αθηνών στις 7 Οκτωβρίου 2020, με την οποία επήλθε η Νέμεση στην Ύβρη που συνιστούσε για το Κράτος Δικαίου η Χρυσή Αυγή.

«Το νεοναζιστικό μόρφωμα επιχείρησε να δοκιμάσει τις αντοχές της Δημοκρατίας μας. Εισέπραξε τη δέουσα απάντηση».

Η επιστολή μου προς την εισαγγελέα του Αρείου Πάγου κα Ευτέρπη Κουτζαμάνη

“Κυρία Εισαγγελεύ,

Επιτρέψατε μου να σας κοινοποιήσω α) το υπ’ αρ. πρωτ. 4003/173/-315661/19.09.2013 έγγραφο του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας / Δ/νσεως Κρατικής Ασφάλειας σχετικά με αξιόποινες πράξεις μελών – υποστηρικτών του κόμματος «Λαϊκός Σύνδεσμος – Χρυσή Αυγή», οι οποίες φαίνεται να προσιδιάζουν σε σύσταση εγκληματικής οργάνωσης και άσκηση οργανωμένης εγκληματικής δραστηριότητας και β) μακρά σειρά δημοσιευμάτων των εφημερίδων «Αυγή, «Βραδυνή», «Δημοκρατία», «Έθνος», «Ελεύθερος Τύπος», «Ελευθεροτυπία», «Εφημερίδα των Συντακτών», «Ημερησία», «Καθημερινή», «Παραπολιτικά», «Τα Νέα» και «Το Βήμα» αναφορικά με το ίδιο θέμα.

Η δραστηριότητα αυτή εκτρέπεται των ορίων μεμονωμένων περιστατικών, προκαλεί το δημόσιο αίσθημα, υπονομεύει την αυθεντία του κράτους δικαίου, προσβάλλει τα ανθρώπινα δικαιώματα και την ανθρώπινη αξιοπρέπεια, θέτει σε κίνδυνο τη δημόσια τάξη και την εσωτερική ασφάλεια της χώρας.

Η δραστηριότητα αυτή εκθέτει όχι μόνον τους φυσικούς και ηθικούς αυτουργούς, αλλά και την ίδια τη χώρα, τη δημοκρατική της παράδοση, το νομικό της πολιτισμό, τις δεσμεύσεις της υπό το διεθνές και ευρωπαϊκό δίκαιο προστασίας των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

Η αντιμετώπισή της, κατά συνέπεια, επιβάλλει την εγρήγορση της Πολιτείας και την ενεργοποίηση όλων των αναγκαίων μέσων που προβλέπει το Σύνταγμα, ο Ποινικός Κώδικας και ο Κώδικας Ποινικής Δικονομίας.

Το Υπουργείο Δημόσιας Τάξης & Προστασίας του Πολίτη και η Ελληνική Αστυνομία είναι στη διάθεση των εισαγγελικών αρχών για κάθε αναγκαία προς το έργο τους συνδρομή, στο πλαίσιο των κατά το Σύνταγμα και το Νόμο αρμοδιοτήτων τους.

Με τιμή,

Νίκος Δένδιας”.

 

Αντιμετωπίσαμε με σχέδιο κι αποφασιστικότητα την ανομία, την ανεξέλεγκτη βία και τις καταστροφές που παρατηρούνταν κατά τη διάρκεια διαδηλώσεων, κυρίως στην Αθήνα.

  • Πετύχαμε να μειωθούν σε πολύ μεγάλο βαθμό έως και να εκλείψουν οι ταραχές και οι σκηνές βίας στις διαδηλώσεις.
  • Αντιδράσαμε στην απόπειρα ελέγχου της δημόσιας ζωής από τα τάγματα εφόδου.
  • Η Αθήνα την διετία 2013-2014 δεν ήταν πια η πόλη στην οποία καταστρέφονται καταστήματα και καίγονται κτίρια στο ιστορικό της κέντρο.

Παράλληλα:

  • Θέσαμε τέλος σε πράξεις ανομίας με δράσεις σε υπό κατάληψη κτίρια.
  • Υπήρξαν συντονισμένες δράσεις με σημαντικά αποτελέσματα κατά του εμπορίου απομιμητικών προϊόντων, του παρεμπορίου και του εμπορίου κλεμμένων μετάλλων.

Με τις δράσεις μας αυτά τα δύο χρόνια:

  • ενισχύθηκε το αίσθημα ασφάλειας των κατοίκων αλλά και των επισκεπτών μας
  • στηρίχθηκε η λειτουργία των επιχειρήσεων που λειτουργούν με νόμιμο τρόπο
  • αποκαταστάθηκε σε μεγάλο βαθμό η εικόνα της χώρας
  • δημιουργήθηκαν καλύτερες προοπτικές κι ένα ασφαλέστερο περιβάλλον για την προσέλκυση ακόμη περισσότερων τουριστών και τα επόμενα χρόνια.

 

Επιδείξαμε σημαντικά αποτελέσματα στην καταπολέμηση της τρομοκρατικής απειλής, με συλλήψεις 28 ατόμων που εμπλέκονται σε περιστατικά εγχώριας και διεθνούς τρομοκρατίας.

Ολόκληρο το πρόγραμμα δράσης που διαμορφώθηκε για την αντιμετώπιση της ένοπλης δράσης τρομοκρατικών ομάδων, οδήγησε στην εκτίμηση που διατυπώθηκε δημόσια στις 10/6/2014 (κατά την τελετή παράδοσης-παραλαβής καθηκόντων στο Υπουργείο Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη), ότι σύντομα και παρά την αλλαγή πολιτικής ηγεσίας, θα υπήρχαν απτά αποτελέσματα.

 Η εκτίμηση επαληθεύτηκε με πανηγυρικό τρόπο μόλις ένα μήνα περίπου αργότερα, με τη σύλληψη Μαζιώτη.

Αντιμετώπιση της τρομοκρατίας
 
 
  • Με την επιχείρηση «Ξένιος Δίας» που ξεκίνησε τον Αύγουστο του 2012,
    αντιμετωπίσαμε ριζικά την απαράδεκτη κατάσταση που είχε δημιουργήσει στο Κέντρο της Αθήνας αλλά και σε άλλα αστικά κέντρα της χώρας, η παράνομη μετανάστευση.
  • Περιφρουρήσαμε με αποτελεσματικό τρόπο τα χερσαία σύνορα μας. Πριν ξεκινήσει τον Αύγουστο του 2012 η επιχείρηση «Ασπίδα», πάνω από 400 παράνομοι μετανάστες καθημερινά από τα σύνορα στον Έβρο στη χώρα. Δύο χρόνια μετά, ο αριθμός μός αυτών που εισέρχονταν από την ίδια περιοχή ήταν σχεδόν μηδενικός.
  • Δημιουργήσαμε το Κέντρο Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Συνόρων και Μετανάστευσης της Ελληνικής Αστυνομίας, το οποίο αξιοποιεί σύγχρονα μέσα και τεχνολογίες και μας επιτρέπει να έχουμε διαρκώς απευθείας εικόνα από την κατάσταση που επικρατεί στα σύνορα μας.
  • Πάνω από 50.000 παράνομοι μετανάστες επέστρεψαν στις χώρες προέλευσής τους κατά τη διετία 2013-2014. Αριθμός ρεκόρ για χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ενώ υπολογίζεται ότι μέχρι τα μέσα του 2015 θα έχουν επιστρέψει στις χώρες προέλευσης άνω των 100.000 παράνομων μεταναστών.
  • Παρά το γεγονός ότι υπήρξε αύξηση της εισόδου μεταναστών από την θάλασσα, πετύχαμε να μειωθεί συνολικά η είσοδος παράνομων μεταναστών στη χώρα κατά 80%.
  • Η αντιμετώπιση των παράνομων μεταναστών έγινε με απόλυτο σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα τους, όπως αρμόζει σε μια χώρα της Ε.Ε.. Στο πλαίσιο αυτό συστάθηκαν και λειτούργησαν, με πρότυπο τρόπο, που απέσπασε θετικά σχόλια, μια σειρά από νέες υπηρεσίες όπως η Υπηρεσία Ασύλου και η Αρχή Προσφυγών και Πρώτης Υποδοχής.
Αντιμετώπιση της παράνομης μετανάστευσης

 

 

Συμφωνία με τον Διεθνή Οργανισμό Μετανάστευσης για την εθελούσια επιστροφή μεταναστών στις χώρες καταγωγής τους

Στις 27 Ιουλίου 2012 υπεγράφη συμφωνία ανάθεσης – επιχορήγησης, με σκοπό την υλοποίηση εθελούσιων επιστροφών υπηκόων τρίτων χωρών στις χώρες καταγωγής τους.

Η συμφωνία έχει συνολικό προϋπολογισμό 10 εκατ. ευρώ και υπεγράφη μεταξύ του Υπουργού Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη κ. Νικόλαου Δένδια, της Γενικής Διευθύντριας του Διεθνούς Οργανισμού Μετανάστευσης κα. Laura Thompson και του Επικεφαλής του τμήματος του Διεθνούς Οργανισμού Μετανάστευσης στην Ελλάδα κ. Δανιήλ Εσδρά.

Οι ενέργειες αφορούν στην υλοποίηση της δράσης των εθελουσίων επιστροφών, στο πλαίσιο της εφαρμογής του ετήσιου προγράμματος 2011 του Ευρωπαϊκού Ταμείου Επιστροφής που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (75%) και την Ελλάδα (25%).

Ειδικότερα, η δράση περιλαμβάνει ενέργειες που διακρίνονται σε:

  • Ενημέρωση για τη δυνατότητα της εθελούσιας επιστροφής
  • Προετοιμασία για την επιστροφή
  • Υλοποίηση της εθελούσιας επιστροφής των υπηκόων τρίτων χωρών στις χώρες καταγωγής τους
  • Υποδοχή αυτών στον τελικό τόπο προορισμού τους και επανένταξη στον κοινωνικό ιστό της χώρας τους

Βασικός στόχος της ενέργειας είναι η επίτευξη ενός ευρύτερου φάσματος μέτρων για την πραγματοποίηση εθελούσιων επιστροφών τουλάχιστον 7.000 υπηκόων τρίτων χωρών στις χώρες καταγωγής τους και την εφαρμογή μέτρων επανένταξης για τουλάχιστον 300 στον κοινωνικό ιστό της χώρας τους.

Παρά τα προβλήματα στη χρηματοδότηση αλλά και στην επάρκεια των μέσων (επίγειων κι εναέριων), επιδείξαμε σημαντικά αποτελέσματα στην προσπάθειά μας να προστατεύσουμε τον δασικό πλούτο της χώρας μας.

  • Το καλοκαίρι του 2013, οι καμένες εκτάσεις μειώθηκαν κατά 56,2% σε σχέση με το 2012 και κατά 58,5% σε σχέση με το μέσο όρο των καμένων εκτάσεων τις τελευταίας 15ετίας, παρότι ο αριθμός των πυρκαγιών παρέμεινε ο ίδιος.
  • Επιλύσαμε τα γραφειοκρατικά προβλήματα που στερούσαν από απαραίτητα μέσα το Πυροσβεστικό Σώμα (όπως το πρόβλημα με τα διπλώματα των πιλότων των ελικοπτέρων), ενεργοποιήσαμε τις περιπολίες των μοτοσικλετιστών του Π.Σ., επιβάλαμε τη διακοπή της κυκλοφορίας στα περιαστικά δάση τις ημέρες υψηλής επικινδυνότητας, κλπ
  • Δώσαμε έμφαση στην πρόληψη και βελτιώσαμε στο επίπεδο αυτό τη συνεργασία μας με τις Περιφέρειες και τους Δήμους. Κι ενισχύσαμε τον εθελοντισμό με δημιουργία νέων κλιμακίων.
  • Στείλαμε μήνυμα αποφασιστικότητας, δίνοντας έμφαση στον εντοπισμό των εμπρηστών, οι συλλήψεις των οποίων αυξήθηκαν κατά 108% το 2013.
Προστασία του δασικού πλούτου της χώρας

Προχωρήσαμε σε μια μεγάλη μεταρρύθμιση που αφορά την αναδιοργάνωση των Υπηρεσιών του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη, της Ελληνικής Αστυνομίας, του Πυροσβεστικού Σώματος και της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας με την ψήφιση κι εφαρμογή του Ν.4249/2014.

Μειώσαμε τις δομές και αυξήσαμε την αποτελεσματικότητα:

  • 43% λιγότερες δομές στην ΕΛ.ΑΣ.
  • 30% λιγότερες δομές στο Πυροσβεστικό Σώμα
  • 36% λιγότερες δομές στη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας
  • Μείωση κατά 20% του διοικητικού και λειτουργικού κόστους και ενίσχυση της διαφάνειας, μέσα από τη μείωση των δομών, την ορθολογική διαχείριση και κοστολόγηση κάθε επιχείρησης, την ενίσχυση των μηχανισμών ελέγχου.

 

Αναβαθμίσαμε τις υπηρεσίες προς τον πολίτη

  • Απελευθέρωση ανθρώπινου δυναμικού από θέσεις γραφείου και διάθεση του στην ενίσχυση της καθημερινής αστυνόμευσης, με πλέγμα περιπολιών σε όλη την Επικράτεια.
  • Μείωση του χρόνου επιχειρησιακής ανταπόκρισης
  • Δημιουργία Γραφείων Εξυπηρέτησης Πολιτών εντός των Αστυνομικών Τμημάτων
  • Ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ ΕΛΑΣ και Αυτοδιοίκησης, με τη δημιουργία Επιτροπών Περιφερειακής Συνεργασίας και Ασφάλειας
  • Ένταξη των Δημοτικών Αστυνόμων στην ΕΛΑΣ, με αρμοδιότητες δημοτικής αστυνόμευσης
  • Ενίσχυση του Εθελοντισμού, με θεσμική αναγνώριση της μεγάλης προσφοράς των εθελοντών και βελτίωση του μηχανισμού συντονισμού των δυνάμεων εθελοντών Π.Σ. και Πολιτικής Προστασίας.


Δημιουργήσαμε μια σύγχρονη Αστυνομία:

  • που μπορεί να εκμεταλλευθεί στο έπακρο τις νέες τεχνολογίες για την
    αποτελεσματικότερη καταπολέμηση της τρομοκρατίας και του οργανωμένου
    εγκλήματος
  • που διαθέτει ευελιξία και κινητικότητα, δεν θα είναι δεσμευμένη σε άπειρα αστυνομικά κτίρια ανά την Ελλάδα, όπως συμβαίνει μέχρι τώρα, αλλά θα βρίσκεται
    συνέχεια στον δρόμο και στις γειτονιές, εκεί που την έχει ανάγκη ο πολίτης
  • που εκπαιδεύει διαρκώς το προσωπικό της, με προσαρμογή στις ανάγκες της σύγχρονης εποχής
  • που διασφαλίζει την αξιοκρατία του προσωπικού της, σε όλα τα επίπεδα της ιεραρχίας
    της.

 

Δώσαμε προτεραιότητα στο ανθρώπινο δυναμικό μας:

  • Έμπρακτη αναγνώριση της προσφοράς τους, παρά τις οικονομικές περικοπές στις αποδοχές τους
  • Αναβάθμιση της εκπαίδευσης του προσωπικού, με προσαρμογή στις ανάγκες της σύγχρονης εποχής
  • Διασφάλιση της αξιοκρατίας, σε όλα τα επίπεδα της ιεραρχίας.

 

Σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος για τη σύσταση Τμημάτων και Γραφείων Αντιμετώπισης Ρατσιστικής Βίας

Τον Οκτώβριο του 2012 υπεγράφη Προεδρικό Διάταγμα, με το οποίο δημιουργούνται Τμήματα αντιμετώπισης της ρατσιστικής βίας στις Υποδιευθύνσεις Κρατικής Ασφάλειας Αθηνών και Θεσσαλονίκης, αντίστοιχα Γραφεία στις 5 Υποδιευθύνσεις της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής, καθώς και σε όλες τις Υποδιευθύνσεις και τα Τμήματα Ασφαλείας των Νομών της Χώρας.

Με το Προεδρικό Διάταγμα ρυθμίζονται και επιμέρους ζητήματα, όπως η δημιουργία κοινής τηλεφωνικής γραμμής καταγγελιών και ενημέρωσης στα θέματα ρατσιστικής βίας.

Εκτός από το συγκεκριμένο Προεδρικό Διάταγμα, υπεγράφη διαταγή από τον Αρχηγό της Ελληνικής Αστυνομίας, με την οποία ανατίθεται ρητά στη Διεύθυνση Εσωτερικών Υποθέσεων, όπως επιλαμβάνεται των καταγγελιών, που αφορούν οποιαδήποτε περίπτωση που αφορά την Ελληνική Αστυνομία, με απολύτως άμεση προτεραιότητα.

 

Προεδρικό Διάταγμα για την αποδέσμευση αστυνομικών από τη φρούρηση πολιτικών και άλλων προσώπων

Στις 13 Αυγούστου 2012 υπεγράφη Σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος για την τροποποίηση διατάξεων του Π.Δ. 141/91 σχετικά με τις «Αρμοδιότητες οργάνων και υπηρεσιακές ενέργειες του προσωπικού του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και θέματα οργάνωσης Υπηρεσιών». Με το Σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος, μεταξύ άλλων, αποδεσμεύονται αστυνομικοί από τη φρούρηση Βουλευτών, Ευρωβουλευτών, Περιφερειαρχών.
Συγκεκριμένα, προβλέπεται ότι:

– η διάθεση προσωπικού για τη φρούρηση ευπαθών στόχων, είτε αυτεπαγγέλτως από την Υπηρεσία είτε κατόπιν αιτήματος των ενδιαφερομένων, καθώς και ο προσδιορισμός της, καθορίζεται με Απόφαση του Αρχηγού της Ελληνικής Αστυνομίας, ύστερα από γνωμοδότηση της αρμόδιας επιτροπής,
– ορίζονται αντικειμενικά κριτήρια για τον καθορισμό του είδους της προστατευτικής φύλαξης των ευπαθών στόχων,
– εάν διαπιστωθεί ότι το διατιθέμενο αστυνομικό προσωπικό, εκτελεί καθήκοντα που δεν σχετίζονται με την αποστολή του, αντικαθίσταται άμεσα και ελέγχεται πειθαρχικά, ενώ η αρμόδια επιτροπή επανεξετάζει άμεσα την ανάγκη διατήρησης ή μη της συνοδείας ασφαλείας,
– εφόσον συντρέχουν ειδικοί λόγοι ασφαλείας, οι οποίοι θα αξιολογούνται, θα υπάρχει η δυνατότητα να φρουρούνται οι κατοικίες των Αρχηγών των κοινοβουλευτικών κομμάτων, των Υπουργών, των πρώην Προέδρων της Δημοκρατίας, των πρώην Πρωθυπουργών, των αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών, καθώς και κτιριακές εγκαταστάσεις Υπουργείων, κομμάτων, τηλεοπτικών σταθμών κ.λπ.
– για τις παραπάνω περιπτώσεις, όπως και στις περιπτώσεις Βουλευτών, Ευρωβουλευτών και Περιφερειαρχών, μετά από είκοσι (20) ημέρες από τη δημοσίευση του Προεδρικού Διατάγματος, παύουν να ισχύουν οι ισχύουσες αποφάσεις για την προστατευτική τους φύλαξη, ενώ τυχόν νέα αιτήματα θα εξεταστούν από την αρμόδια επιτροπή.

Επιπλέον στο πλαίσιο υλοποίησης σχετικής εντολής του κ. Πρωθυπουργού, μειώνεται η συνολική δύναμη της Υπηρεσίας Ασφάλειας Προέδρου Κυβερνήσεως κατά είκοσι πέντε (25) αστυνομικούς, οι οποίοι κατανέμονται σε Αστυνομικά Τμήματα του ευρύτερου κέντρου της Αθήνας, σύμφωνα με Απόφαση του Αρχηγού της Ελληνικής Αστυνομίας.

Εγγραφείτε και ενημερωθείτε πρώτοι μέσω newsletter